• Grąžinimo politika – Natural Derma Pet

    Atnaujinta: 2025-03-22

    „Natural Derma Pet“ siekiame teikti aukščiausios kokybės produktus augintiniams ir puikų aptarnavimą mūsų klientams. Atidžiai perskaitykite mūsų grąžinimo politiką, kad žinotumėte, kaip tvarkome grąžinimus ir pinigų grąžinimą.

    1. Prekių grąžinimas

    Dėl higienos reikalavimų kosmetikos ir asmens priežiūros produktai augintiniams (šampūnai, kvepalai, servetėlės ir kt.) negali būti grąžinami, išskyrus atvejus, kai prekės yra brokuotos arba buvo pristatytos per klaidą.

    Kad galėtumėte grąžinti prekę šiais atvejais, turi būti laikomasi šių sąlygų:

    • Prekė turi būti nenaudota, originalioje pakuotėje.
    • Apie prekę turite mus informuoti per 3 darbo dienas nuo jos gavimo.
    • Privalote pateikti pirkimą įrodantį dokumentą (užsakymo patvirtinimą arba kvitą).

    2. Pinigų grąžinimo procesas

    Gavę ir patikrinę grąžintą prekę, informuosime jus el. paštu apie grąžinimo sprendimą. Jei grąžinimas bus patvirtintas, jums bus pervesta visa suma į pradinį mokėjimo būdą. Priklausomai nuo jūsų banko ar mokėjimo paslaugų teikėjo, pinigų grąžinimas gali užtrukti nuo 5 iki 10 darbo dienų.

    Pastaba: Grąžinimo siuntimo išlaidas už brokuotas arba klaidingai pristatytas prekes padengsime mes.

    3. Prekių keitimas

    Keičiame tik prekes, kurios yra brokuotos ar pažeistos. Norėdami pakeisti prekę, susisiekite su mumis el. paštu hello@groomica.eu per 3 dienas nuo prekių gavimo.

    4. Prekių siuntimas atgal

    Norėdami grąžinti prekę, kreipkitės į klientų aptarnavimą el. paštu hello@groomica.eu, ir gausite tolimesnius grąžinimo nurodymus. Jei prekė grąžinama dėl mūsų klaidos (pvz., gavote pažeistą ar netinkamą prekę), padengsime visas grąžinimo išlaidas.

    Rekomenduojame rinktis siuntimo būdą su sekimo galimybe. Mes neatsakome už grąžinamas prekes, kurios prarandamos transportavimo metu.

    5. Negrąžinamos prekės

    Šios prekės negali būti grąžinamos ir už jas pinigai nėra grąžinami:

    • Atidarytos ar naudotos higienos ar kosmetikos prekės.
    • Prekės, įsigytos išpardavimo ar akcijų metu (nebent jos yra brokuotos).
    • Skaitmeninis arba parsisiunčiamas turinys.

    6. Vėluojantys arba neatvykę pinigų grąžinimai

    Jeigu negaunate pinigų grąžinimo per numatytą laikotarpį:

    • Patikrinkite savo banko sąskaitą arba kortelės išrašą.
    • Susisiekite su savo banku ar mokėjimo paslaugų teikėju.

    Jeigu problema išlieka, susisiekite su mumis hello@groomica.eu.

    7. Susisiekite su mumis

    Jeigu turite klausimų dėl šios grąžinimo politikos, prašome susisiekti su mumis:

    UAB Groomica
    hello@groomica.eu