• Užsakymai, Pagalba

    Palaikymas be rūpesčių

    Natural Derma Pet komanda visada pasiruošusi Jums padėti – nuo užsakymo pateikimo iki pristatymo. Turite klausimų? Rašykite mums el. paštu hello@groomica.eu – atsakysime per 24 valandas darbo dienomis. Kalbame lietuviškai, latviškai, lenkiškai, angliškai ir rusiškai, todėl visada būsite suprasti ir palaikomi. Dėkojame, kad pasirinkote mus – rūpintis augintiniais kartu yra mūsų didžiausia vertybė.

    Rask daugiau
  • Pristatymas ir grąžinimas

    Nuo mūsų – Jūsų augintiniui. Natūraliai.

    Mes kruopščiai supakuojame ir išsiunčiame Jūsų užsakymą, užtikrindami saugų ir savalaikį pristatymą.
    Mėgaukitės nemokamu pristatymu į paštomatą, kai užsakymo suma viršija 49 € – paprasta, patogu ir patikima. Kai tik Jūsų siunta bus išsiųsta, atsiųsime sekimo nuorodą, kad galėtumėte patogiai stebėti jos kelią.

    Grąžinimas – paprastas: tiesiog susisiekite su mūsų pagalbos komanda, ir mes padėsime Jums kiekviename žingsnyje.

    Rask daugiau
  • Produkto informacija

    Atraskite Natural Derma Pet
    Natural Derma Pet siūlo aukščiausios kokybės natūralias gyvūnų priežiūros priemones šunims ir katėms. Nuo švelnių priežiūros sprendimų iki kasdienės higienos priemonių – mūsų formulės yra pagamintos iš augalinės kilmės ingredientų, kurie padeda palaikyti sveiką odą, blizgantį kailį ir bendrą gyvūnų gerovę. Puikiai tinka tiek jautriai, tiek normaliai odai – pasitikima tiek gyvūnų savininkų, tiek profesionalų.

    Rasti daugiau

Užsakymai, Pagalba

Kaip galiu pateikti užsakymą?

Užsisakyti savo mėgstamus Natural Derma Pet produktus yra greita ir saugu. Tiesiog naršykite mūsų internetinėje parduotuvėje, pasirinkite norimas įsigyti prekes ir pridėkite jas į savo pirkinių krepšelį. Tęskite atsiskaitymą, užpildykite pristatymo ir mokėjimo informaciją ir patvirtinkite savo užsakymą. Netrukus po to gausite užsakymo patvirtinimo el. laišką. Kai jūsų užsakymas bus išsiųstas, gausite atskirą el. laišką su siuntos sekimo informacija.

Kokius mokėjimo būdus priimate?

Mes priimame visas pagrindines kreditines ir debetines korteles, ES banko pervedimus (IBAN) bei Apple Pay / Google Pay. Visos operacijos yra užšifruotos ir 100% saugios, siekiant apsaugoti jūsų duomenis.

Kiek laiko užtruks gauti mano užsakymą?

Lietuva ir Baltijos šalys: 1–3 darbo dienos. Kitos ES šalys: 3–7 darbo dienos. Atkreipkite dėmesį, kad per šventes arba dėl kurjerių problemų gali kilti vėlavimų, tačiau mes visada stengiamės pristatyti laiku.

Ar galiu sekti savo užsakymą?

Taip, tikrai. Kai jūsų užsakymas bus išsiųstas, mes atsiųsime jums sekimo nuorodą el. paštu, kad galėtumėte bet kada stebėti savo siuntos pristatymo būseną.

Ką daryti, jei turiu klausimų ar man reikia pagalbos dėl užsakymo?

Mūsų draugiška klientų aptarnavimo komanda visada pasiruošusi jums padėti. Nedvejodami susisiekite su mumis el. paštu hello@groomica.eu. Dirbame nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 8:00 iki 17:00. Į visus užklausimus atsakome per 24 valandas. Kalbame lietuviškai, latviškai, lenkiškai, angliškai ir rusiškai.

Ar galiu pakeisti arba atšaukti savo užsakymą po jo pateikimo?

Jei jūsų užsakymas dar nebuvo išsiųstas, mes padarysime viską, kad galėtume pakeisti ar atšaukti užsakymą. Prašome kuo greičiau susisiekti su mumis el. paštu hello@groomica.eu.

Kas nutinka, jei prekės nėra sandėlyje?

Jei užsakytos prekės nėra sandėlyje, mes nedelsdami jus informuosime ir pasiūlysime alternatyvų produktą, pinigų grąžinimą arba numatomą prekės papildymo datą – jūsų pasirinkimui.

Ar siūlote dovanų pasirinkimus?

Taip! Daugelis mūsų klientų mėgsta dovanoti Natural Derma Pet produktus. Atsiskaitymo metu galite pridėti dovanų užrašą. Dėl didelių dovanų užsakymų ar verslo dovanų nedvejodami susisiekite su mumis tiesiogiai.

Ar gausiu sąskaitą faktūrą su savo užsakymu?

Taip. Skaitmeninė sąskaita faktūra bus išsiųsta į jūsų el. paštą, kai užsakymas bus patvirtintas. Jei jums reikia spausdintos versijos arba sąskaitos su įmonės duomenimis, prašome įvesti papildomą informaciją atsiskaitymo metu arba susisiekite su mumis tiesiogiai el. paštu.

Ar galiu pateikti didmeninį užsakymą per svetainę?

Mažmeninės prekybos klientai kviečiami pateikti didesnius užsakymus internetu.
Jei esate verslo atstovas, kirpėjas ar mažmenininkas ir norite gauti didmenines kainas, užpildykite mūsų Profesionalo arba Platintojo anketą – taip galėsite pateikti paraišką ir gauti išskirtines partnerių sąlygas.

Vis dar turite klausimų?

Susisiekite su mumis adresu hello@groomica.eu – mes esame čia, kad padėtume!

Pristatymas, Grąžinimai

Kiek kainuoja siuntimas?

Pristatymo išlaidos priklauso nuo jūsų buvimo vietos ir užsakymo dydžio. Atsiskaitymo metu matysite taikomus pristatymo tarifus ir pasirinkimus.

Ar siūlote nemokamą pristatymą?

Taip – mes siūlome nemokamą pristatymą individualiems klientams užsakymams, kurių vertė viršija 49 € Lietuvoje ir Baltijos šalyse.
Atkreipkite dėmesį: Šis pasiūlymas netaikomas profesionaliems klientams, platintojams ar didmeninės prekybos paskyroms.

Ar siūlote tarptautinį pristatymą?

Šiuo metu prekes siunčiame tik į Lietuvą, Latviją ir Lenkiją. Jei esate už šių šalių ribų, deja, šiuo metu pristatymo nesiūlome. Dėl specialių užklausų, prašome susisiekti su mumis el. paštu hello@groomica.eu.

Kiek laiko trunka pristatymas?

Lietuva, Latvija: 1–3 darbo dienos Lenkija: 3–7 darbo dienos
Pristatymas gali užtrukti ilgiau per šventes arba dėl muitinės vėlavimų.

Kokia yra jūsų grąžinimo politika?

Dėl higienos ir saugos taisyklių, priežiūros ir kosmetikos produktai negali būti grąžinami, nebent jie yra pažeisti arba išsiųsti per klaidą. Jei manote, kad su jūsų užsakymu yra problema, prašome susisiekti su mumis per 14 dienų nuo pristatymo.

Kaip inicijuoti grąžinimą?

Prašome atsiųsti el. laišką adresu hello@groomica.eu su užsakymo numeriu ir grąžinimo priežastimi. Jei grąžinimas vyksta dėl mūsų klaidos (pvz., sugadinta ar neteisinga prekė), mes padengsime visas grąžinimo išlaidas.

Ką daryti, jei mano užsakymas atkeliauja pažeistas arba neteisingas?

Nuoširdžiai atsiprašome už nepatogumus. Susisiekite su mumis kuo greičiau, ir mes išspręsime problemą, atsiųsdami pakaitalą arba grąžindami visą sumą, įskaitant siuntimo išlaidas.

Ar galiu atšaukti arba pakeisti savo užsakymą po jo pateikimo?

Jei jūsų užsakymas dar nebuvo išsiųstas, galime jį pakeisti arba atšaukti. Nedelsdami susisiekite su mumis el. paštu hello@groomica.eu.

Ar teikiate ekologišką pakuotę?

Taip. Mums rūpi planeta – todėl, kai tik įmanoma, naudojame perdirbamą ir ekologišką pakuotę.

Ar galiu pasirinkti konkretų pristatymo laiką?

Pristatymo laiką valdo mūsų pristatymo partneriai. Nors negalime garantuoti tikslių laiko intervalų, jūs gausite sekimo numerį, kad galėtumėte stebėti savo siuntą.

Ar siunčiate į siuntų terminalus ar atsiėmimo punktus?

Taip – pasirinktuose šalyse, priklausomai nuo kurjerių paslaugos. Jei ši galimybė yra, ją matysite atsiskaitymo metu.

Ką turėčiau daryti, jei laiku negaunu savo užsakymo?

Pirmiausia patikrinkite savo siuntos sekimo numerį, kad sužinotumėte naujausią informaciją. Jei kyla kokių nors problemų arba nėra judėjimo, susisiekite su mumis el. paštu hello@groomica.eu, ir mes jums greitai padėsime.

Vis dar turite klausimų?

Susisiekite su mumis adresu hello@groomica.eu – mes esame čia, kad padėtume!

Produkto informacija

Ar „Natural Derma Pet“ produktai tinka jautriai ir normaliai odai?

Taip! Mūsų formulės yra švelnios ir saugios tiek jautriai, tiek normaliai odai. Jos padeda išlaikyti natūralų odos barjerą ir yra idealios kasdieniam naudojimui.

Kokie ingredientai naudojami „Natural Derma Pet“ priežiūros produktuose?

Mes naudojame augalinės kilmės, natūralius ingredientus, tokius kaip alavijas, ramunėlės, medetkos ir eteriniai aliejai – be silikonų, parabenų ir dirbtinių dažiklių.

Ar galiu naudoti Natural Derma Pet šampūną šuniukams ir kačiukams?

Žinoma. Mes turime specialiai suformuluotus šampūnus šuniukams ir kačiukams, užtikrinančius švelnų valymą, kuris skirtas jų jautriam kailiui ir odai.

Ar „Natural Derma Pet“ produktai yra saugūs kasdieniam naudojimui?

Taip, mūsų šampūnai, servetėlės ir purškikliai yra sukurti reguliariam naudojimui, užtikrinant veiksmingą higieną, nepažeidžiant jūsų augintinio natūralios pusiausvyros.

Ar „Natural Derma Pet“ produktai turi kvapą?

Taip – tik iš natūralių eterinių aliejų. Mes siūlome lengvai kvepiančias priemones, kurios atgaivina kailį, neerzindamos jautrių nosių.

Ar Jūsų servetėlės yra biologiškai suyrančios ir draugiškos aplinkai?

Taip, visos mūsų servetėlės yra pagamintos iš 100% viskozės ir yra 100% biologiškai suyrančios – saugios gyvūnams, žmonėms ir planetai.

Ar Natural Derma Pet šampūnai padeda nuo niežėjimo ar sudirginimo?

Mes siūlome specialius šampūnus ir aliejus nuo niežėjimo su sudedamosiomis dalimis, tokiomis kaip dedešva, alavijas ir ricinos aliejus, kurie ramina odą
ir mažina diskomfortą.

Ar veisėjai ir gyvūnų priežiūros specialistai gali naudoti jūsų produktus?

Taip! Mūsų aukštos kokybės formulėmis pasitiki veisėjai, kirpėjai ir veterinarai. Taip pat siūlome specialias sąlygas profesionalams.

Kas išskiria „Natural Derma Pet“ iš kitų gyvūnų priežiūros prekių ženklų?

Mes deriname žolelių tradicijas ir šiuolaikinį mokslą, kad sukurtume saugius, veiksmingus ir natūralius naminių gyvūnėlių priežiūros sprendimus, pagamintus Italijoje.

Kur gaminami Natural Derma Pet produktai?

Visi mūsų produktai kuriami ir gaminami Italijoje, laikantis griežtų kokybės standartų ir atliekant dermatologinius tyrimus.

Vis dar turite klausimų?

Susisiekite su mumis adresu hello@groomica.eu – mes esame čia, kad padėtume!

Susisiekite su mumis – mes mielai padėsime